Lukt het niet om je betaling te voldoen? Of loop je tegen andere betalingsproblemen aan? Laat het ons direct weten en mail naar info@specializedvitamins.nl. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op om het op te lossen!
Heb je jouw favoriete vitaminepakket besteld? Dan heb je deze al binnen 4 dagen in huis. Wanneer wij de vitamines verzenden ontvang je een track&trace code van PostNL in je e-mail en vanuit daar kan jij je eigen pakketje heel eenvoudig volgen.
Zodra jij bijna door jouw vitamines heen bent, versturen wij de nieuwe pakketten automatisch. Wil je ze toch liever al eerder ontvangen? Of wil je een pauze inlassen? Geen probleem. Dit kun je zelf heel eenvoudig beheren binnen je account. Lees hier alles over inloggen en het beheren van je account.
Ja, de bestelling van jouw Vitaminepacks kan je binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren in een ongeopende verpakking.
Het is mogelijk om de Vitaminepacks eerst voor een maand te bestellen als proefpakket. Je ontvangt dan precies voor een maand genoeg vitamines. Voor een duidelijk effect van onze vitamines is het echter wel aan te raden om deze minimaal 90 dagen te nemen. Je lichaam heeft namelijk eventjes de tijd nodig om ervoor te zorgen dat de voedingsstoffen optimaal opgenomen worden. Het eenmalig 30 dagen gebruiken van vitamines zorgt er dus niet voor dat je alle gewenste effecten zult opmerken.
Het handige van ons abonnement is dat wanneer je deze bij ons afsluit, je het ook eenvoudig stop kan zetten in de eerste maand. Na het stopzetten van je abonnement op onze Vitaminepacks ontvang je geen vitamines meer!
Wij bezorgen de Vitaminepacks door heel Nederland en in de EU. Wanneer je buiten Nederland wilt laten bezorgen dien je rekening te houden met extra verzendkosten.
Wanneer je bij ons een abonnement afsluit, leveren wij alle vitamines maandelijks bij je thuis. Je hoeft zelf dus niet iedere maand opnieuw vitamines bij te bestellen. Op deze manier geniet jij met veel gemak van onze Vitaminepacks!
Wanneer je graag je abonnement op onze Vitaminepacks even wilt pauzeren is dit geen enkel probleem. In je eigen account kun je heel eenvoudig al je wensen beheren. Hier stel je in tot wanneer je de vitamines wilt stoppen en wanneer je weer nieuwe vitamines wilt ontvangen. Wij hebben de te nemen stappen even voor je op een rijtje gezet.
Let op: Je kunt alleen wijzigingen in je abonnement stopzetten/pauzeren tót 7 dagen voor de volgende vitamineverzending. Wijzig je dit binnen de 7 dagen, dan geldt de wijziging pas op jouw volgende vitaminepakket.
Stap 1: Login met je persoonlijke account
Stap 2: Klik daar op ‘Pauzeer lidmaatschap’
Stap 3: Vul hier de datum in wanneer jij weer nieuwe Vitaminepacks wilt ontvangen.
Stap 4: Gelukt! Nu is jouw abonnement gepauzeerd en ontvang je weer Vitaminepacks op de door jou aangegeven datum.
Heb je toch nog problemen met het pauzeren van je lidmaatschap? Neem dan contact op met ons via info@specializedvitamins.nl en we helpen je zo snel mogelijk verder!
Voor een eenvoudig beheer van jouw eigen Vitaminepacks account maak je persoonlijke inloggegevens aan en kun je deze makkelijk beheren. Via onze website is inloggen volledig veilig én eenvoudig! Wij laten je in 5 simpele stappen zien hoe je kunt inloggen:
Stap 1: Open onze website
Stap 2: Klik op de inlogbutton in de menubalk
Stap 3: Vul hier je e-mailadres in waarmee jij onze Vitaminepacks bestelt. Vul hier exact dit e-mailadres in om te voorkomen dat je onze e-mails misloopt.
Stap 4: Ga naar je e-mail en kijk in de inbox, hier heb je als het goed is een login-link van ons ontvangen. Klik op de beveiligde link.
Stap 5: Nu ben je aangekomen in je persoonlijke account. Hier vind je alle informatie over jouw Vitaminepacks en je abonnement. Daarnaast kan je hier ook eenvoudig vitamines toevoegen, een pauze invoeren of je lidmaatschap verder beheren.
Lukt het je niet om in te loggen in je eigen persoonlijke account? We helpen je graag verder. Op onze website kun je inloggen door in de menubalk te klikken op [ICON HIER] Hier vul je jouw persoonlijke e-mailadres in waar je de Vitaminepacks mee bestelt. Nu ontvang je van ons een beveiligde link in je e-mail die ervoor zorgt dat je opnieuw kunt inloggen. Heb je deze link niet van ons ontvangen? Dan moeten de volgende punten even gecontroleerd worden:
- Check of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld waarmee je ook de Vitaminepacks bestelt. Een andere e-mail correspondeert helaas niet met ons systeem.
- Controleer of er geen e-mail binnengekomen is in je spam box of ongewenste email. Dit kan namelijk een enkele keer voorkomen.
Heb je deze checks gedaan maar lukt het inloggen nog steeds niet? Neem dan contact op met ons door te mailen naar info@specializedvitamins.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!
Heb je even pauze genomen van je Vitaminepacks, maar wil je toch weer starten? Leuk! Via jouw persoonlijke account kun je het lidmaatschap heel makkelijk weer activeren. Zodra je bent ingelogd kan je in het beginscherm zien wat de status is van jouw abonnement. Hier staat tijdens de pauze “Status: Niet Actief”. Start je het abonnement weer op dan zie je staan “Status: Actief”. Wil je je abonnement dus opnieuw activeren? Dan klik je eenvoudig op de knop “Heractiveren”. Nu is je lidmaatschap op de Vitaminepacks weer actief. Je zult een nieuw pakketje binnen 4 dagen thuis ontvangen en ze worden vervolgens maandelijks weer automatisch voor je aangevuld.
In verband met privacy en veiligheidsredenen kan je dit niet in je persoonlijke account wijzigen, je rekeningnummer kan enkel gewijzigd worden door ons team. Zij staan graag voor je klaar! Neem voor het wijzigen van je rekeningnummer contact op met info@specializedvitamins.nl.
Wanneer er toch geld van je bankrekening is afgeschreven door ons, ondanks dat je deze gepauzeerd of gestopt hebt, kan het een aantal dingen betekenen. Controleer eerst goed of je de wijzigingen in je persoonlijke account op de juiste manier hebt doorgevoerd. Wanneer je een wijziging doorvoert moet dit tot 7 dagen voor de volgende vitamineverzending gebeuren, doe je dit niet, dan wordt de wijziging pas toegepast op de volgende levering van jouw vitamines.
Is dit bij jou wel goed gegaan? Neem dan snel contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@specializedvitamins.nl en wij zorgen dat het opgelost wordt!
Als je even wilt stoppen met je lidmaatschap kan je dit gemakkelijk aangeven in je persoonlijke account. Je kunt ervoor kiezen om het lidmaatschap te pauzeren of om definitief geen gebruik meer te maken van je abonnement. Wanneer je hierin een wijziging doorvoert moet dit tot 7 dagen voor de volgende vitamineverzending gebeuren, anders wordt deze wijziging pas toegepast op de volgende levering van jouw vitamines.
Lees hier de stappen om jouw abonnement te pauzeren/te beëindigen:
Stap 1: Login op je persoonlijke account.
Stap 2: Eenmaal in je persoonlijke account klik je op “Pauzeer lidmaatschap”.
Stap 3: Nu klik je op “Lidmaatschap stopzetten”
Stap 4: Vertel de reden waarom je het abonnement stopzet en klik op “Lidmaatschap stopzetten”. Nu is je lidmaatschap stopgezet. Je persoonlijke account blijft wel bestaan, zodat je deze heel eenvoudig weer kunt heractiveren en de Vitaminepacks weer kunt ontvangen!
Verloopt het stopzetten niet probleemloos en heb je onze hulp nodig? Neem dan contact op met ons door te mailen naar info@specializedvitamins.nl en we nemen spoedig contact met je op!
Het innemen van supplementen, zoals onze vitaminen en mineralen is een veilige ondersteuning die dient als aanvulling op het moderne leven. Ons voedingspatroon is enorm verschillend per individu. Tegenwoordig slaagt men er niet volledig in om iedere dag alle belangrijke vitamines en mineralen tot zich te nemen uit voeding. Daarbij is dit in de tijd van nu ook haast onmogelijk door meer thuiswerken, stressklachten, roken, alcohol en uitputting van grondstoffen. De doseringen van onze supplementen zijn wetenschappelijk onderzocht en gebaseerd op vele praktijkervaringen.
Door in je account je persoonlijke rekeningnummer in te vullen wordt er per maand of kwartaal per automatische incasso betaald.
Iedereen boven de 18 jaar oud kan starten met Vitaminepacks.
Onze Vitaminepacks zijn veilig in gebruik en in veel gevallen dus veilig in te nemen met medicijnen. Toch adviseren we je voor alle veiligheid bij twijfel een arts of apotheker te raadplegen om de exacte informatie te verkrijgen.